Nieuws
-
Een blikvanger die je in de ogen kijkt
Op de beurs wil je gezien worden. Niets is zo'n gemiste kans als wanneer je stand voorbij gelopen wordt. Dat vond Pieter van 't Wout van de gelijknamige handelskwekerij ook en...Meer -
De kracht van mond-op-mondreclame
U zult het waarschijnlijk beamen: mond-op-mondreclame is een van de belangrijkste, zo niet het krachtigste marketinginstrument. Een tevreden klant als ambassadeur voor...Meer -
Applaus voor Impressio
Waardering voor je werk, we zijn er allemaal gevoelig voor. Het is fijn te merken als je creatie in goede aarde valt. Voor het ontwerp van een logo kregen wij zelfs de handen...Meer -
ECHO weerklinkt 92.000 maal
Het blad 'ECHO' richt zich op religieuze zoekers en wordt in veel plaatsen via kerken huis-aan-huis verspreid. De kersteditie van het sinds jaren door Impressio...Meer -
Cursusboek in tweede druk
Het door Impressio Communicatie vormgegeven cursusboek 'Leven met de Psalmen' is reeds na enkele maanden toe aan een tweede druk. Zowel inhoud als vormgeving hebben zichtbaar...Meer -
Komt een bureau bij de dokter
De afgelopen periode zijn de boys van Impressio Communicatie opmerkelijk veel gesignaleerd bij huisarts en apotheek. Niets om u zorgen over te maken, want het kende alle keren...Meer -
Aneckdoot van een vakidioot
Grenzeloze toeval. Het was begin juli en de vakantie stond voor de deur. Om die reden was er even extra afstemming met de leverancier nodig voor wat betreft de productie...Meer -
Denkt u bij marketing ook aan internet?
Bouwmarkt KARWEI Boskoop is dé lokale winkel waar interieur liefhebbers zich kunnen laten inspireren en elke klusser in Boskoop en omgeving zijn hart kan ophalen. Maar hoe...Meer -
Een stichting die zijn doelen haalt!
Stichting Openluchtzwembad De Hazelaar wil, in samenwerking met betrokken inwoners en lokale organisaties, een toegankelijk en betaalbaar bad zijn en blijven. Daarvoor is...Meer -
Vrijheid geef je door
Communicatie is delen, meedelen. We leven ervan, we kunnen niet zonder. Niet zonder elkáár ook. Een samenleving waarin dat in alle vrijheid kan, is er één...Meer -
Ontwerpen zonder voorkennis
Als ontwerpers vinden wij als eersten dat kennis van het product, de markt en/of de klant een basisvereiste is om tot goede ontwerpen te komen. Op z'n minst is enige affiniteit...Meer -
Omkleden zonder kleedhokje
Wat als het ontwerp van een bedrijfsfolder moet worden geproduceerd terwijl de af te beelden bedrijfskleding nog niet voorhanden is? Dan restylen we de gefotografeerde...Meer -
Een poster met twee gezichten
Een poster die overdag een ander beeld laat zien dan 's avonds. Dat klinkt als onmogelijk, maar dankzij een door Agfa ontwikkelde techniek is het 'wonder' wel degelijk te...Meer -
Stijlvolle presentatie Limodinner
Een ware innovatie in de belevings- en horecamarkt: Limodinner, een limousine met gedekte tafel! Samen met de bedenker van dit originele concept ontwikkelde Impressio...Meer -
Koninklijke erkenning
De overeenkomst van Impressio en Koningin Máxima? Dat is sowieso betrokkenheid op het goede werk van ‘SchuldHulpMaatje’. Niet alleen door haar aanwezigheid...Meer -
In de schijnwerpers
Uw bedrijf in de schijnwerpers? Uzelf promoten bij uw relaties? Daar is vaker aanleiding voor dan u wellicht denkt. Benut die momenten! Bijvoorbeeld in geval van...Meer -
Een gerecycled logo, het kan!
Als grafisch ontwerpers kunnen wij ook genieten van andermans creaties. Zo viel ons oog onlangs op een fraai vormgegeven logo. Zo eentje waarvoor geldt: sterk in al zijn...Meer -
Nieuw logo, nieuw elan
Een logo draagt bij aan het imago van je organisatie. Het laat anderen zien waar je voor staat, voor wat je wilt uitstralen. Een bijkomend voordeel van een nieuw ontwikkeld...Meer -
Creatieve meedenkers
Betrokken, doordacht en doelgericht. Dat kenmerkt Impressio Communicatie. “We zijn altijd benieuwd naar het waarom. Wát wil je communiceren, wat wil je bereiken? Pas...Meer -
Maak van een idee een plan
Natuurlijk heeft u zelf ideeën over wát u wilt bereiken, zoals het vinden van nieuwe klanten. Maar er is méér nodig,...Meer -
Impressio present op CO-dagen
Impressio Communicatie was in november 2015 met een stand vertegenwoordigd op de Christelijke Ondernemersdagen in het Congrescentrum Belmont in Ede. Al...Meer -
inBoskoop, een bron van ervaring
De inkt van het ondertekende overdrachtsdocument is nog nat, nu er op de nieuwe toekomst van het platform ‘inBoskoop.nl’ geproost kan worden. Een beetje dubbel...Meer -
De schoonheid van digitaal
Mensen die hun huis via Makelaardij De Huizenbeurs in Boskoop willen verkopen, krijgen voortaan het benodigde informatiemateriaal per mail toegestuurd. “Alle redenen om...Meer -
Duurzaamheidsspel, een duurzaam project
De aandacht voor een duurzamer wereld groeit. Dat vinden wij een goede ontwikkeling. Om bedrijven en organisaties te helpen hun duurzame initiatieven te herkennen en misschien...Meer -
Krachtig demonstratiemiddel opgeleverd
Na een intensieve productieperiode is in juni 2015 de 'Vlamboog demontratiewagen' opgeleverd, ook wel 'De Vlamboog Demotrailer' genoemd. De Vlamboog, producent...Meer -
Groei verder met Impressio
Met ingang van 2015 verschijnt het christelijke kwartaalblad ‘GroeiMagazine’ in een nieuw vormgegeven uitvoering. De Internationale Bijbelbond (IBB) gaat het blad,...Meer